V tomto webovom obchode som nakupovala už viac krát a bola som vždy maximálne spokojná. VASHOME ponúka kvalitný tovar a aj služby.
Alena
Príborník so zásuvkami a posuvnými dverami
Maximálna spokojnosť
S komunikáciou, rýchlosťou vybavenia objednávky, doručením a so samotným tovarom som spokojná. Len tak ďalej 👏🏼😊.
Skrinka je v skutočnosti ako na obrázku. Krásna, drevená, kvalitná.
Emília
Skrinka na hodinky s 8 priehradkami
Super produkt
Extremne rychle dodanie. Jeden den som spravil objednavku a na druhy uz prisiel kurier. Top!
Jozef
Stojan na šaty s kolieskami a 2 policami
Vynikjajúce
Stolík je perfektný. Prekvapilo ma ako jednoducho sa skladal. Všetky diely boli pooznačované a návod na montáž zrozumiteľná a jasná.
Silvia
Príručný stolík so zásuvkou s usb nabíjaním
Najčastejšie otázky
1. Aká je dodacia lehota?
Priemerná doba dodania produktov na sklade je 1-3 pracovné dni.
2. Ako zistím, kde je moja objednávka?
Bližšie informácie o stave vašej objednávky si môžete vyžiadať na telefónnom čísle +421222202228 alebo e-mailom na info@vashome.sk. Zadajte prosím číslo vašej objednávky a my vás budeme informovať o aktuálnom stave a ak je to možné, o predpokladanom čase dodania.
3. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Ak z akéhokoľvek dôvodu zmeníte názor a chcete objednávku zrušiť, môžete tak urobiť na telefónnom čísle +421222202228 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy info@vashome.sk.
4. Čo robiť, ak dostanem chybný alebo poškodený nábytok?
Ak zistíte akékoľvek poškodenie, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@vashome.sk alebo na telefónnom čísle +421222202228 . K uplatneniu záručnej reklamácie odfoťte poškodenie a zašlite na e-mailovú adresu info@vashome.sk. Tieto obrázky posielame výrobcovi a snažíme sa problém vyriešiť do 15-30 pracovných dní od dátumu reklamácie.
Voľba výberu má za následok úplné obnovenie stránky