Preskočiť na obsah
DOPRAVA ZADARMO po celom Slovensku! Expresné doručenie, 1-3 pracovné dni!
DOPRAVA ZADARMO po celom Slovensku! Expresné doručenie, 1-3 pracovné dni!

Často kladené otázky

 

1. Aká je dodacia lehota?

Čas spracovania: 0-1 pracovný deň (pondelok - piatok)
Dodacia lehota: 1-3 pracovné dni (pondelok - piatok)

2. Môžem prevziať objednaný produkt osobne?

Osobný odber nie je možný! Ďakujeme za pochopenie!

3. Ako môžem zaplatiť za objednaný nábytok?

Môžete si vybrať z týchto spôsobov platby: platba na dobierku, platba online kreditnou kartou alebo platba bankovým prevodom.

4. Je doprava zadarmo?

Doručenie je bezplatné. ( Podrobné informácie nájdete tu https://www.vashome.sk/pages/dopravne-informacie )

5. Ako môžem objednať?

Objednávku môžete zadať prostredníctvom našej webovej stránky alebo e-mailom na adrese info@vashome.sk . Ak si prajete objednať produkt e-mailom, pošlite nám prosím nasledovné údaje: meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, zvolený spôsob platby, zvolený spôsob doručenia, číslo a množstvo produktu. Ak máte akékoľvek otázky, radi Vám pomôžeme aj telefonicky na čísle +421222202228 Pondelok - Piatok 9:00-16:00.

6. Ako zistím, kde je moja objednávka?

Pre viac informácií o stave vašej objednávky volajte +421222202228 alebo napíšte na info@vashome.sk . Uveďte prosím číslo Vašej objednávky a my Vás budeme informovať o stave Vašej objednávky a podľa možnosti aj o predpokladanom čase dodania.

7. Vystavujú sa firmám faktúry s DPH?

Pre firmy s platným IČ DPH vystavujeme faktúru s 0 % DPH.

8. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak si z akéhokoľvek dôvodu želáte svoju objednávku zrušiť, môžete tak urobiť na telefónnom čísle +421222202228 alebo na emailovej adrese info@vashome.sk .

9. V ktorú dennú dobu prebieha doručenie?

Snažíme sa flexibilne prispôsobiť čas dodania. V deň doručenia Vás bude kontaktovať náš kuriér.

10. Čo robiť, ak je nábytok chybný alebo poškodený?

Ak zistíte akékoľvek poškodenie, kontaktujte nás na emailovej adrese info@vashome.sk  alebo na tel. čísle +421222202228. Ak si želáte nahlásiť záručnú reklamáciu,
odfoťte poškodenie a pošlite na adresu info@vashome.sk . Tieto obrázky pošleme ďalej výrobcovi a pokúsime sa problém vyriešiť do 15 až 30 pracovných dní od podania sťažnosti.

 

11. Čo mám robiť, ak chcem vrátiť nábytok?

Ak si želáte vrátiť objednaný výrobok, pošlite nám e-mail na adresu info@vashome.sk alebo nám zavolajte na tel. číslo +421222202228. Pre tovar pošleme kuriéra do dvoch týždňov od nahlásenia reklamácie. Hneď ako sa výrobok vráti na náš sklad a my overíme, že neboli porušené žiadne záručné podmienky, vrátime Vám cenu výrobku na Vami uvedené číslo bankového účtu do 72 hodín.