Zakúpený tovar môžete vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia.

 

 

1.    Návratné náklady

  • Poplatok za opätovné naskladnenie: zadarmo, bez poplatku
  • V prípade zaslania poškodených alebo chybných produktov znášame náklady na vrátenie my.
  • V ostatných prípadoch ako napríklad výmena produktu na iný, alebo ak si kúpu spotrebiteľ rozmyslí a tovar nechce, priame náklady na vrátenie produktu v prípade odstúpenia od zmluvy znáša spotrebiteľ.

2.    Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy!

Ak chce spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, je potrebné zaslať jasné vyhlásenie o úmysle odstúpiť od zmluvy spoločnosti Bontour Hungary Kft. (napríklad poštou s produktom alebo e-mailom) na niektorý z nasledujúcich kontaktov: poštová adresa: Régivám köz 4, 1174 Budapešť, Maďarsko, e-mail: info@vashome.sk

Kliknutím sem stiahnete formulár na odstúpenie od zmluvy

3.      Zabaľte produkt!

Vrátený balík musí obsahovať:

  • tovar, ktorý je predmetom reklamácie
  • vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy

Ako správne zabaliť produkt?

Prosíme Vás, aby bol vrátený tovar v novom, nepoužitom stave, v pôvodnom obale.
Prosíme Vás, 
aby krabica nebola popísaná alebo poškodená na originálnom obale, aby bola prelepená priehľadnou páskou a súčasťou balenia boli všetky originálne etikety na výrobku.

4.    Pošlite nám balík späť!

  • Balík môžete vrátiť individuálne na adresu:

Príjemca: Bontour Hungary Kft.
Poznámka: Vrátenie
Adresa na vrátenie tovaru a poštová adresa: Bontour Hungary Kft., Régivám köz 4, 1174 Budapešť, Maďarsko

Emailova adresa: info@vashome.sk
Tel: +421222202228

  • Ponúkame Vám možnosť vrátenia balíka naším kuriérom, ktorého k Vám pošleme k domu a vyzdvihne od Vás balík. Jeho cena je 9,90 €. Táto suma Vám bude následne odrátaná z ceny produktu na vrátenie.

5.    Spracovanie práva na odstúpenie od zmluvy

Po vrátení balíka a kontrole stavu produktu spracujeme Vašu požiadavku na vrátenie tovaru. Prosím rátajte so 7 dňovým spracovaním od prijatia tovaru na náš sklad. V závislosti od Vašej banky môže trvať viac dní, kým sa vrátená platba pripíše na Váš bankový účet. O stave spracovania vrátenia Vás budeme informovať e-mailom.